Tuesday, June 23, 2015

Empties #1



Разгледував низ блогот и видов дека немам напишано пост за козметиката што ја имам потрошено и како бев задоволна од иста. Ги чував кутиите ама никако да дојде ред за еден ваков пост, па денес се инспирирав да напишам по некоја критика. Се надевам дека ќе ви се допадне постов.




1. Alverde 3 in1 - На почеток никако не ми одговараше, ама пролетва ми беше еден од омилените производи. Најчесто го користев на сабајле кога немав многу време голем плус е дека е 3во 1 производ. Го препорачувам одлично ја чисти кожата. Не чисти водоотпорна шминка.

2. The Body Shop Camomile Cleansing Oil - Мислам дека не постои подобар производ за отстранување на шминката. Ова е еден од тие производи што ја чисти целосно шминката, безразлика дали е водоотпорна или по  лесна шминка, плус ја негува кожата. Лицето после чистење е меко и свежо. Одличен производ тотално го препорачувам, вреди за секој денар.

3. Rosal Cleansing Lotion - Најлош производ! Не ја чисти шминката, само ја мрси кожата, плус лицето ми се нафрла со мали бубулици кои што долго време не можев да ги излечам! Никако не го препорачувам, на мојата кожа никако не одговараше.

4. Loreal Triple Active - Зимно време лицето ми беше дехидрирано и оваа крема ми беше буквално спас! Одличен производ со одлична цена, тотално ја препорачувам.




1. Ingrid Mineral Foundation - Рецензијата прочитајте ја тука.
2.  Max Factor Face Finity Foundation (3 in1) - Одлична пудра, една од по покривните и подолгортајните што ги имам користено. Единствена замерка се нијансите кои што се премногу розеви.
3. Seventeen Cosmetics Time plus foundation -  Многу добра течна пудра со лесна покривност. Лесно се осеќа на лицето, и има одлична покривност. Би ја препорачала на девојки со нормална/сува кожа ако имате мрсна кожа ќе ви треба плус камена пудра за мат финиш.
4. Catrice Camouflage Cream -  Одличен коректор, еден од подобрите што ги имам користено, нуди висока покривност и голема долготрајност. Мене ми е одличен како за прекривање акни и флеки така и за прекривање на темните делови под очите, мене не ми се собира ама кај некои има и таков ефект.


1. The Body Shop Body Butter - Најпрекрасен путер за тело, прекрасно мириса и мирисот трае и трае. Многу ја хидрира кожата и ја прави премногу мека на допир а мирисот е преинтензивен дури нема ни потреба од парфем. Многу ми е жал дека беше лимитирано издание.
2. The Body Shop Body Butter Moringa -  Исто така одличен путер за тело, но не би го купила пак само заради тоа што ја имав целата колекција која што ми траеше предолго и мирисот некако ми се здосади. Би пробала некој друг.
3. The Body Shop Scrub - Предобар пилинг за тело, ги отстранува мртвите клетки, ја прави кожата мека, и плус немав повеќе проблем со внатрешни влакна. Одличен производ, тотално го препорачувам!



1. Elizabeth Arden Untold -  Неможам да направам комплетна рецензија на парфемов, само можам да кажам дека ми е омилен. Еден од подолготрајните парфеми што го имам користено, мирисот е интензивен и по неколку часа и е многу свеж.
2. La Rive in -  Добра копија од Armani Si парфемот, мирисот за таа цена е доволно траен. Се на се ја сум задоволна и повторно би го купила.


1. L'oreal False Lash Architect 4D Mascara - Рецензијата прочитајте ја овде.
2. Max Factor 2000 Calorie Mascara - Рецензијата прочитајте ја овде.
3. Golden Rose 3D - Одлична маскара со одлична цена, четката е предобра. Ја препорачувам.
4. Golden Rose Perfect Lash Mascara - Не ми се допаѓа многу, четката е многу лоша и не ми се допаѓа густата структура, ми ги слепува трепките и ми се размачкува не ми се допаѓа и не би ја купила повторно.



Се надевам дека ви се допадна постов, наскоро ќе ги пишам и омилените продукти на месецот и некои други рецензии за продукти кои позитивно ме изненадија и вредат да се пробаат, исто така ќе посветам поголемо внимание на блогот, скоро секој ден да имам нов пост.
Би ми било мило да слушнам ваша критика за некој од производиве ако ги имате пробано. :)


3 comments:

  1. Која цена одприлика е пудрата на Севентин? Имам прочитано само пофални зборови, па сега мислам дека е време да ја пробам.

    ReplyDelete
  2. lovely products

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Пудрата на Seventeen ми е најомилена, долго време ја користам и не ја менувам за ништо. Баш поради тоа и јас пишував рецензија за неа.
    http://theglamorousb.blogspot.com

    ReplyDelete