Sunday, September 13, 2015

Avon Haul



Ова ми е прв пост од ваков вид, многу сакам кога читам вакви постови кај други блогерки ама никогаш немав напишано на мојот блог. Често ја користам козметиката на Авон, па денес сакав да ви покажам кои продукти си ги порачав за есен/зима.
Во каталозите имаше огромни попусти и некои работи иако ги имав дома пак си ги порачав да си имам во залиха хахах :)





Magic Tan - Пена за самопотемнување - Со лосионот немав баш најдобро искуство и решив да ја пробам пенава, ако сте заинтересирани би напишала и рецензија.
Avon Care - Лосионов порано често го користев сега почесто ги користам путерите за тело, го купив овој затоа што беше на намаление, и за таа цена вреди да се купи дава одлична хидратација на телото и мирисот му е одличен.
Avon Planet Spa Blissfully Nourishing - Ги обожавам путерите на planet spa имам дома и еден не отворен, ама во Авон имаше одлична понуда па го земав уште овој. Одличен е за зимски период кога кожата ке ми биде по сува.
Avon care Cocoa Butter Rich Cream - Сеуште го немам пробано, ама мирисот му е прекрасен. :)
Avon Nail expert quick dry - Заедно до лаковите за нокти би му посветила посебна рецензија.
Avon care hand cream - Одлични ми се кремите за раце од Авон, овој плус има масло од Арган и мирисот му е одличен.



Avon Color Trend eyeshadow pencil - Преубава шампањ боја, ми требаше ваква нијанса. Одлична е и како база за пигменти.
Avon true color eyeshadow quad mocha latte - Сенкиве ги видов во еден Хрватски блог и се заљубив! Боите се прекрасни за секојдневен ненападен изглед, се надевам дека и трајноста и пигментираноста ке биде добра. Нормално ке пишам рецензија.
Avon Color Trend loose eyeshadow gold star - Искрено очекував светло златна нијанса како што видов во каталогот, ама добив темно кафенава нијанса. Ама многу ми се допаѓа како стои на очите а и немав ваква сенка во мојата колекција.


 Avon Advance Techniques BB Shampoo - Не го користам долго па не би можела да написап нешто многу, ама мирисот е прекрасен.
Avon Naturals Shampoo
Avon Naturals Treatment Mask
Avon Advance Techniques dry ends serum- Читав премногу пофалби по форуми/блогови и морав да го имам. Косата од фарбите многу ми се оштети и се надевам дека од серумов ке видам барем малку подобрување.


Беа на понуда 3 за 250 ден, за жал третиот го немам да ви го покажам.
Avon Senses Spa Andalusian Bliss
Avon Senses Spa Indian Rituals



Avon Magic Effects - Agate
Avon Gel Finish - Lavender Sky 


Avon Nutra Effects Self Foaming Face Wash - Имам големи очекувања за пенава, иако до сега не ми одговарале вакви прозиводи, периодов кожата ми е по мрсна па мислм дека би требало да ми одговара. Сегако би напишала и посебна рецензија ако сте заинтересирани.




Се надевам дека постов ви се допаѓа, слободно напишето за кој производ би сакале да прочитате рецензија. :)

No comments:

Post a Comment