Sunday, March 1, 2015

The most amazing foundation tip you will ever learn!






Hello everyone, here I am again with another beauty post.
As you already know my skin is very dry and dehydrated during the winter, and my foundation looks cakey and very bad. I have tried everything and nothing really helped me. So I was watching a lot of beauty videos on youtube and I founded this one  HERE and I was amazed by this trick and I wanted to share it with you.
You will mix your foundation (creamy or liquid) with facial oil, and you will be amazed by the result, you will get the most beautiful and flawless foundation. You will still have coverage but it will look natural and flawless.


Здраво на сите, во денешниот пост ќе читате за еден од најдобрите мејкап трикови кои ги имам пробано до сега. Како што веќе знаете во зимскиот период кожата ми е сува и дехидрирана и течната пудра ми изгледа многу лошо на кожата, ми се собира во делот кај обрзите, брадата и околу носот. Имам пробано многу продукти и ништо не ми помогна, па почнав да гледам видеа на јутуб во врска во течна пудра и го најдов ова овде и бев пријатно изненадена кога го пробав, и морав да го споделам со вас.
Земете некое масло (чичково, маслиново, масло од роза, арганово итн.) и пудрата што ја користите, измешајте онолку пудра колку што ви е потребно за цело лице и една капка од маслото што ќе одлучите да го користите и потоа нанесете го на лицето, кожата буквално ќе ви блеска и ќе ви изгледа природно а сепак ке ви бидат покриени сите недостатоци што сакате да ги покриете. Ова е одлично за луѓе со сува кожа и за сите оние што не се љубители на мат финишот.
Јас го користам маслото од дива роза од Орифлејм и течната пудра Skin Luminizer на Макс Фактор.


My foundation is looking perfect and flawless! The only problem with this trick is that the foundation oxidize but its not that noticeable. 

Пудрата ми изгледа одлично како втора кожа, што е најважно не ми се собира на лицето  и не ми ја суши уште повеќе кожата. Единствен проблем е што пудрата измешана со маслото оксидира, ама не е толку приметливо.
Се надевам дека ви се допадна постов, ако го имате пробано би ми било мило да знам како функсионира за вас.

2 comments:

  1. Благодарам Азизе, одличен пост :))

    http://www.fabulousisfreedom.com

    ReplyDelete
  2. Stunning!

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete