Friday, February 22, 2019

Sofi Kozmetika/Рецензија



Денес ви пишувам рецензија за едно ново откритие. Јас обожавам да купувам производи за нега на лице/тело и цело време сакам да пробам нешто ново. Оваа козметика за која што ќе пишувам денес е природна и затоа сакав да ви напишам рецензија затоа што има врвен квалитет.

Паковањето е прекрасно, едноставно е практично и многу убаво на изглед што ми беше жал да ги отварам. Достапни се сапуни за лице, креми, маска за лице и природни дезодоранси.



Ќе почнам со кремите. Достапни се 2 креми, едната е за сува кожа, другата е за комбинирана и мрсна.
Софи природна крема БАДЕМ 08 - Кремата е наменета за сува кожа, каква што е мојата во моментов. За кремава морам да признаам бев многу скептична ама многу пријатно ме изненади. Ми даде доволно хидратација и воопшто не ја чувствував тешко или мрсно на кожата. Кожата не ја чувствував затегнато и одлична е за под шминка. Ако барате лесна а хидратантна крема оваа е совршена.

Софи природна крема од ХАМАМЕЛИС - "Кремата од Хамамелис е наменета за нега на мешовита кожа за нега преку ноќ и ден. Одбраните состојки ши путре, јојобино масло, масло од семки од грозје и карпилно-карпински триглицериди ја омекнуваат кожата без да направи масен финиш." Како што напоменав кожата ми е моментално по сува па оваа крема ја чувам за лето кога кожата ќе ми биде по мрсна.

 Сапуните ми се омилен дел од ова откритие. Секој сапун е изработен со природни состојки прилагодени за одреден тип на кожа. Имам пробано сапуни од различни компании и секогаш кожата ми беше многу сува или иритирана после употреба. Од овие сапуни добив тотално спротивен ефект и многу сум задоволна.

Природен Сапун Витамин + - Овој сапун е за сите типови на кожа и е изработен со додаток на витамин Е, пантенол, масло од рузмарин и лаванда, какао путер и активен јаглен. Низ него има зрна мак што даваат ефект на благ пилинг. Кожата никогаш не ми била посвежа и по сјајна. Сапунов е одличен и веќе ми е прикрај. Едвај чекам да дојдам Македонија и да купам залихи затоа што и сопругот го користи и многу е задоволен. Го користам секојдневно 2 пати дневно и немав никаква негативна реакција. Одлично ги чисти остатоците од шминка и другите нечистотии.

Природен Сапун со Активен Јаглен и Глина - Овој сапун повеќе би го препорачала за мрсна кожа или ако секојдневно нанесувате течна пудра. Изработен е од активен јаглен и глина и дава длабоко чистење на кожата. Јас го користам неколку пати неделно или кога имам нанесено повеќе шминка од вообичаено.

Природен Сапун Лаванда и Камилица - Смирувачки сапун за сите типови на кожа. Етеричното масло од лаванда и камилицата делуваат на намалување и спречување воспалителни процеси и иритации.

Природен Сапун со Цимет - Пилинг сапун со мак и ким. Наменет за сите типови на кожа. Длабински ја хидрира кожата и ја прави мека.

Природен Сапун со Невен и Бадем - Сапун за чувствителна кожа.

Природен Сапун со Чоколадо и Портокал - Сапун со 7% какао путер. Какао путер е богат путер кој ја храни кожата, ја ревитализира и ја одржува еластична. Комбинацијата од какао путер и етерично масло од портокал е одлична нега на сува кожа.

Софи Природна Маска - Маска за листење на лице. Активниот јаглен делува антибактериски, ја собира маснотијата од кожата на лицето и спречува воспалителни процеси. Одлична е за секаков тип на кожа. Јас ја нанесувам само на т-зоната затоа што тој дел ми е проблематичен со црнки и акни. Од ефектот сум многу задоволна. После употреба лицето ми е чисто и порите помалку видливи. Многу ја препорачувам особено дека не ја иритира и суши кожата-


Природен Дезодоранс - Незнам како сум заборавила да го сликам дезодорансов кој што е одличен и го користам секојдневно. Прво мирисот ми беше многу интензивен ама кога доаѓа во контакт со кожата многу ми се допаѓа. Многу е долготраен и мирисот се чувствува цел ден.



Оваа природна козметика многу ми се допаѓа и дефинитивно ви ја препорачувам да ја пробате. Цените за квалитетот што го нуди се предобри. Имаат различни продукти па верувам дека секој ќе си најде нешто за себе. Овие сапуни можете да ги најдете во ДМ дрогериите, но не сум сигурна дека ги имаат сите па затоа најдобро да ги порачате од онлајн страната каде што има и дополнителни информации за секој производ. http://www.ddpureshop.com/

Beautyblogbyazize е мојот инстаграм профил каде што секојдневно споделувам рецензии за декоративна и препаративна козметика.

3 comments:

  1. Nice review.
    Want to know about anti-aging treatment?
    Visit Mesoskinline to know about anti-aging and hair loss control treatment.

    ReplyDelete
  2. This is gorgeous. Love your stuff here.

    ReplyDelete
  3. Trucking Cube provides Transport Services, Moving Truck service, Rental Trucks service, etc at an affordable cost. Contact us if you need this kind of services.

    Freight Carrier
    Freight Calculator
    Transportation Services in Delhi

    ReplyDelete