Wednesday, February 20, 2019

Mac Face and Body Foundation Review



Денес ви пишувам рецензија на течната пудра на Mac Face and Body. Оваа пудра е многу популарна па верувам дека веќе имате прочитано нешто за истата. Мене ми е must have во несесерот особено кога шминкам други. Според мене оваа течна пудра е класика во светот на шминката.
Јас обожавам течни пудри со фул покривност, ама кога кожата ми е во добра состојба и за преку ден преферирам нешто полесно, доволно да ми изедначи тен и да има долготрајност. Оваа течна пудра е токму тоа. Има многу воденеста текстура и лесна покривност. Дава преубав блескав изглед особено ако ја нанесете со прсти. Лесно се надоградува за средна покривност без да изгледа премногу.


Јас би ви препорачала да нанесете прво тенок слој од пудрата, да почекате да се сетира па потоа уште еден на местата каде што имате потреба за повеќе покривност. Тоа што многу ме изненади е колку и да ја надоградувате нема да изгледа премногу. Се топи со кожата и дава "second skin" ефект.

Оваа течна пудра често ја мешам и со други  пудри особено ако се со густа текстура за полесно нанесување и по природен финиш.


Нијансата што ја имам е C2 и ми одговара совршено. Mac има голем избор на бои/нијанси под тонови па верувам дека секој ќе си ја најде совршената. Оваа пудра доаѓа во 2 паковања едното е од 50 мл а и во поголемо од 120 мл што е многу исплатливо и за цената добивате многу производ.

Мене многу ми се допаѓа и ја користам секојдневно и сум презадоволна.

Секојдневно објавувам рецензии на мојот инстаграм па ако сте заинтересирани следете ме на @beautyblogbyazize

1 comment:

  1. This article is really nice and I will apply this for sure. We'll refer this also to my friend, she will love this. Thank you.ideal cuff links for sale

    ReplyDelete