Sunday, December 2, 2018

Golden Rose Total Cover Foundation Review

            
Здраво на сите после долго време. На мојот инстаграм профил гласавте за рецензија на Total Cover течната пудра на Голден Роуз па затоа денес ви пишувам за истата. (@_bbeautyblogger_ ми е инста профилот ако сакате да ме следите, често објавувам рецензии таму.)

           

Уште кога прв пат ја видов пудрава на страната на Голден Роуз бев заинтересирана да ја пробам. Самото име Total Cover беше тоа што најмногу ме привлече и фактот дека оваа пудра е достапна во 20 нијанси.

Паковањето е квалитетно и практично. Пудрата доаѓа со пумпа што функсионира одлично. Текстурата е прилично густа и кремаста па затоа треба повеќе време за нанесување. Јас ја нанесувам со сунѓерче во два тенки слоеви затоа што сметам дела на тој начин изгледа најприродно и се нанесува најбрзо. Иако е густа не е тешка на лицето. Пишува total cover ама оваа пудра има средна покривност. Не би ви препорачала да ја надоградувате затоа што може многу да се познава.
            
Ефектот што го дава на кожата е многу убав. Не е потполно мат и многу ми се допаѓа затоа што во текот на денот изгледа се поубаво и поубаво. Кожата моментално ми е посува па оваа пудра ми трае цел ден без потреба за поправки. Не ми ги истакнува сувите делови ниту порите. Најважно од се не ми предизвика никаква реакција на кожата како акни или црнки.
Исто така за по природен ефект после нанесување прскам фиксатор исто од Голден Роуз и потоа уште еднаш тапкам со сунѓерчето за да се изгуби тој брашнест ефект од камената пудра и се за се соедини. Ефектот е многу поубав и подолготраен на овој начин.

               

Мојата нијанса е 03 Almond. Светла нијанса со изразен жолт подтон.

Оваа пудра многу ми се допаѓа и ја користам скоро секојден. Често ја нанесувам и како коректор во помали количини и задоволна сум од покривноста што ја добивам.

11 comments:

  1. Are you seeking for a LEGIT and Trustworthy HACKER with 100% Guarantee ???
    So many people are in need of hacking services but don’t actually know how and where to get them.
    Progeny Hacks is here for you to solve your cyber issues.
    We provide different hacking services which includes but not limited to:
    - Website Hacking
    - Database Hacking
    - Phone Hack
    - Social Media Accounts hacking
    - Retrieval Of Lost Files.
    - Location Tracking and many more.
    Have you ever been hacked? Or you need security against cyber attacks, you need to get private information about your spouse or loved ones, Upgrade your result on the school website..
    A team of Professionals at *Progenyhacks* is here to help with with all of your Cyber needs and give you access to all the information you require.

    Contact us for your various hacking needs at *Progenyhacks@protonmail.com* and watch professionals do their jobs.

    ReplyDelete
  2. This information is impressive; I am inspired with your post writing style & how continuously you describe this topic. After reading your post, thanks for taking the time to discuss this, I feel happy about it and I love learning more about this topic. Beauty Quotes||Beautiful Quotes On Love

    ReplyDelete
  3. Thanks for the information and links you shared this is so should be a useful and quite informative!
    Fashion

    ReplyDelete
  4. Looking for the perfect Shop online line bodycon dress ? We've got you covered with super flattering and comfortable a-line styles that will help you transition from AM to PM.

    ReplyDelete
  5. Thanks, for sharing awesome images related to women fashion clothes. to certified Women Fashion Store in Surat

    ReplyDelete
  6. Thank you very much. I agree with your article, this really helped me. I appreciate your help. Thanks a lot. Good website.
    Buy Silver Earring Online

    ReplyDelete
  7. Pick the best bitcoin wallet for iphone ipad top iOS BTC and we offer this when all is said in done, as your web wallet has been checked by experts.

    ReplyDelete
  8. Listed here you'll learn it is important, them offers the link in an helpful webpage: Beauty

    ReplyDelete