Thursday, August 23, 2018

Mac Studio Fix Fluid Review


Mac конечно во Македонија па затоа решив на напишам рецензија на една од моите омилени течни пудри Studio Fix Fluid.
Ретко кога купувам иста течна пудра два пати затоа што секогаш сакам да пробам нешто ново, ама оваа течна пудра толку ме воодушеви што мислам дека секогаш ќе ја имам дома.


Има густа текстура па потребно е многу мала количина за да се постигне одлична покривност. Ако сакате голема покривност нанесете два по тенки слоеви и добивате  совршен тен без да изгледа премногу.
Може да се користи секојдневно и се постигнува по природен изглед, или за по специјални пригоди поголема покривност.


Оваа течна пудра ниту најмалку не ми ги истакнува порите, немам потреба да нанесам база пред шминкање затоа што и без база лицето ми изгледа совшено.
Трајноста му е одлична трае се додека не ја избришам без проблем. Ако имате мрсна кожа би ви препорачала да ја фиксирате со камена пудра.


Оваа пудра доаѓа спакована во стаклено шишенце без пумпа, пумпата се купува дополнително. Јас би ви препорачала да си ја купите затоа што дозирањето е полесно и пумпата ќе ја користите повторно ако ја купите пудрата.

Тоа што исто така многу ми се допаѓа е што има многу голем избор на нијанси, па јас ја најдов совршената за мене, буквално е иста како мојот тен.
NC15 е нијанса што ја користам преку целата година а NC20 ми е нијанса за лето.


На фотографијата подолу ја имам нанесено течната пудра во два слоеви затоа што имав по драматична шминка па сакав поголема покривност.


Како што веќе прочитавте во текстот, јас сум воодушевена од оваа течна пудра и ви ја препорачувам да ја пробате. Јас немав никакви реакции на кожата и мене совршено ми одговара.


Дали вие ја имате пробано оваа течна пудра?
Која ви е омилена течна пудра?

9 comments:

  1. Withdraw bitcoin from blockchain to usd accepts your bitcoin and exchanges it into paper currency. We realize the need of our customers and we work to help you all who wants to get their bitcoins exchanged.

    ReplyDelete
  2. I enjoy reading your article Please continue publishing helful topics like this:
    best shampoo for hairfall have been formulated by various active ingredients like Dead Sea Minerals, Vitamin C, Hydrolized Keratin Protein, Silk Protein and Jojoba Oil that promotes Hair Growth There have been a lot of Hair fall Control Shampoo but most of them are induced with harmful chemicals.

    ReplyDelete
  3. Interesting blog and your all the information about the fashion and beauty are very fantastic and valuable for me thank you for sharing it.
    http://advancedhairstudio-vic.com.au

    ReplyDelete
  4. Your post is very nice. Thanks to share with us. Buy now sex toys and adult Sex products for men and women in Delhi NCR at Amnaughty.in with secure and discreet packaging delivery.
    To buy a sex toy in Delhi Click Here.
    Sex Toy in Bangalore
    Sex Toy in Chennai
    Sex Toy in Hyderabad
    Sex Toy in Kolkata
    Sex Toy in Mumbai
    Sex Toy in Noida
    Sex Toy in Pune
    Sex Toy in India

    ReplyDelete
  5. Your writing is amazing and informative. Thanks to share with us. Buy now sex toys and adult sex products for men and women in India at amnaughty.in with secure and discreet packaging delivery.
    To buy a sex toy in India online Click Here.
    Buy Realistic Vibrating Dildos in India
    Buy Pocket Pussy Online in India
    Buy Realistic Vagina and Ass Online in India
    Buy Bondage Sex Toys Online in India

    ReplyDelete