Friday, August 31, 2018

Aura Revolution Lipsticks Review (All Shades)



Аура изненадува со нови колкции секоја сезона,  но тоа што најмногу ме изненади е квалитетот. Новите колекции на Аура се се поквалитетни и поквалитетни, и иако квалитетот расте цените остануваат исти достапни за сите.

На мојот инстаграм профил побаравте првата рецензија да биде за кармините па потоа за стиковите.

Овие кармини се многу поразлични од класичните течни кармини на Аура. Текстурата е многу густа, кремаста и по тешко се сушат ама сепак вреди да се почека затоа што кога веќе се фиксираат траат со часови.
Имаат мат финиш и не се чувствуваат тешко на усните.
Има вкупно 13 нијанси и сите се нјуд или кафеаво сифкасти. Верувам дека секој ќе си ја пронајде совршената за својот тен.

Апликаторот е многу прецизен па при апликација немате потреба од плус моливче за усни.
Паковањето многу ми се допаѓа затоа што се гледа нијансата.
На официјалната страна на Аура пишува дека се многу хидратантни ама мене ми се исти како и сите други мат кармини. Не ми ги сушат усните ама исто така не ми ги хидрираат.

На фотографиите подолу ги имате сите нијанси. Сликани се на дневна светлина па во живо можеби се за нијанса потемни.


901 Confidental

902 Rose Petal

903 Dandy

904 Inner Strenght

905 Say Yes

906 Blush Vertigo

907 Raw Amour

908 Exposed

909 Break Free

910 Au Naturel

911 Big Deal

912 Undressed

913 Nude Divine



5 comments:

  1. Skincare is the range of practices that support skin integrity, enhance its appearance and relieve skin conditions. They can include nutrition, avoidance of excessive sun exposure and appropriate use of emollients
    beauty

    ReplyDelete
  2. Hello
    Very Informative page, I hope it will be useful for all of us. Thanks for sharing it with us.
    Visit our Website Very Informative Celebrity Theory. This website topic is << Hollywood Actress, Model >> . Very Interesting and helpful articles information about this Here All Celebrity Theory site. All Celebrity information on this site.

    ReplyDelete
  3. It is useful data. Can you make more content with utility for others? Find Punjabi meanings with maximum possible meanings from English on Dictionary

    ReplyDelete