Friday, January 6, 2017

Essence Lash Princess Mascara Review


Често купував од Essence Cosmetics и најчесто тоа беа маскарите затоа што покрај ниските цени нудат висок квалитет. Маскарата Lash Princess мислам дека нема блогерка која што ја нема пробано и сите рецензии што ги прочитав беа позитивни па морав и јас да ја купам.
Во оваа маскара се заљубив уште при првото користење и едвај чекав да ви пишам рецензија. Иако при првото користење имаше потечна текстура со тек на користење беше совршена.
За цена од 260 ден добивате 12 мл производ и има рок на користење 6 месеци.



Самата четка е права и со потврди иглички па полесно ги раздвојува трепките и го дава посакуваниот ефект. Има интензивна црна боја и со само еден слој дава многу волумен и должина, со два слоја дава подраматичен изглед како на фотографијата подолу.




Не се рони при нанесување што е голем плус. Не е водоотпорна и лесно се отстранува.
Морам да напишам нешто и за самото паковање кое што е преслатко и елегантно. Essence секогаш ме изненадува со преслатките паковања.

Единствен минус е што после неколку часа многу малку ми се пресликува на горниот капак, ама морам да напоменам дека имам мрсни капаци па најчесто нанесувам камена пудра преку целиот капак и немам таков проблем.

Маскарава ви препорачувам да ја пробате јас сум многу задоволна, можете да ја најдете во сите продажни места на Essence Козметика.

1 comment:

  1. Are you looking to lose weight after birth? Weight loss after pregnancy and slimming down after pregnancy is on many womens mind soon after they give birth to their baby.Ae you looking to lose weight after birth? To lose weigh after birth is feasible but good common sense is mandatory. Weight loss diets, http://t-rexmuscleadvice.com/platinum-xt-1000/

    ReplyDelete