Monday, November 9, 2015

Wood watch

Хеј здраво на сите! Чест ми е ја ви ја соопштам мојата соработка со Jord Wood Watches. Кога ја добив пораката бев пресреќна, затоа што сите часовници што ги видов на нивната официјална страна се премногу уникатни. Изработени се од дрво и со специјален механзизам.
Јас мојот часовник го одбрав во кафена и тиркизна боја, многу ми се допаѓа комбинацијата на боите а и доста е уникатена. Јас би ви препорачала да ја погледнете нивната официјална страна, и да ги видите часовниците верувам дека секој може да си најде нешто по свој вкус. И да цените им се сосема нормални за тој квалитет што го нудат.

Јас го искомбинирав со бели панталони и сива блуза, едноставна комбинација во која што сакав часовникот да биде во преден план.








Фотографиите се направени од Foto Studio FLASH Struga
Едитирани се од Amer Demishi

3 comments:

  1. Preubava si! Odlicna kombinacija!

    ReplyDelete
  2. Odlicna kombinacija i linijata na casovnici e navistina interesna.

    ReplyDelete
  3. You look amazing
    Beautiful ensemble

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete