Saturday, August 1, 2015

New In

 Овие ми се едни од најчитаните постови на блогот, и затоа решив да направам уште еден ваков пост, затоа што за месецов имам многу нови работи од декоративна и препаративна козметика. Се надевам дека ви се допаѓа.
Ако за било кој од производите ве интересира рецензија слободно напишете во коментарите.




Clarins Nature Temptations eyeshadow palette - Палетава ја добив на поклон, боите и пигментираноста е одлична. Имам неколку палети од Кларинс и одлични се, верувам дека и оваа ќе има одличен квалитет.
Clinique Lipstick 19 extreme pink - Ептем сакав да ги пробам кармините на Клиник, нијансава е одлична за секојдневно користење. Усните се меки а бојата е долготрајна вреди за секојденар.
Max Factor Wild Mega Volume Mascara - Сеуште ја немам пробано, ама се разбира дека ќе напишам рецензија само што ќе ја пробам.


Sinful Colors decadent 1381
OPI Nail Lacquer alpine snow
Sinful Colors queen of beauty 923


The Body Shop - Strawberry Body polish - Мириса преубаво, целата бања ми мириса на јагоди од ова, ова е одличен пилинг и толку е благ што може да се користи и за секојдневна употреба.
The Body Shop - Body Butter Beurre Corporel - Голем фан сум на кремите за тело од боди шоп, овој е во мини верзија за да си го носам секаде со мене.



The Body shop gift box

1 comment:

  1. These nail polishes are definitely my faves from this post! :*

    ReplyDelete