Thursday, July 2, 2015

Bourjois CC Cream Review


Здраво на сите! Денес ќе читате за еден продукт кој што е доста популарен последниов период. Се изначитав позитивни критики и морав да го купам, иако немав потреба од нова течна пудра, се работи за ЦЦ кремата на Боржуа (ако се изговара така).

Паковњето е во туба од 30мл, што е одлично и мене многу ми се допаѓа. Одлично е за патување или носење во чанта. Достапна е во 4 нијанси од кои што јас ја имам најсветлата 31 Ivory.


Прво морам да пишам, има одлича покривност. Дури и се изненадив колку добро изедначува тен и покрива други неправилности, особено одлично прекрва црвенило. На кожата му дава сјаен и блескав изглед, кожата изгледа здраво и свежо. Ја намалува видливоста на порите и одлично ја хидрира кожата.
Се работи за еден одличен продукт! Кога прв пат ја нанесов пудрава мислев дека никогаш нема да купам нешто друго, го добив она што секогаш го барам од течна пудра одлична прекривност и природен изглед ама се разочарав кога после неколку часа се погледнав во огледало, лицето ми светеше а пудрата ми беше разлеана. Продолжив да ја користам ама морам со плус камена пудра а така се губеше блескавиот сјај од лицето.
Би ја препорачала пудрава на девојки со нормална/сува кожа, ако имате мрсна кожа би требало плус камена пудра за фиксирање.
Мислев дека ќе ми биде одличен продукт за летово, ама сега ќе ја оставам за есен/зима се надевам дека тогаш ќе ми одговара повеќе, затоа што на мојава мрсна т-зона не трае повеќе од 5 часа.
Во однос на нанесувањето одлично се нанесува и со четка и со сунѓерче за течна пудра.



Пак ќе пишам одличен продукт, кој вреди да се купи особено ако е на попуст, ама јас незнам дали би ја купила повторно пудрава затоа што за жал не ми одговара.

Ако имате некој предлог за подолготрајна цц крема ви било супер ако ми напишето во коментарите.

3 comments:

  1. Nice review

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Убава е ББ кремата на Garnier, таа што е за комбинирана и мрсна кожа, кај мене покрива одлично, се приспособува на тенот и подолго трае од некои пудри што сум ги користела, се пресликува на телефон ама со оглед на тоа дека е само 300 денари за 40 мл. се работи за навистина добра зделка, во моментов ја трошам мојата четврта туба а друга течна пудра ни користам ниту поседувам ;) Поздрав.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od davno sakam da ja kupam imam citano odlicni recenzii ama nikako da ja zemam, posle komentarov najverovatno ke se najde vo mojot neseser osobeno za Prolet sakam po lesni podlogi.
      Ti blagodaram za predologot, do sega sto imam kupeno preporacano od devojkite sto go citaat blogot mi se pogodilo, ke pisam i za bb kremava hahah :)
      Imav ubav den,
      Pozdrav <3

      Delete